Aplicația Threads, de la Meta, a revenit cu picioarele pe Pământ, după o primă săptămână de succes în care a avut parte de cea mai rapidă creștere din toate timpurile.
Date noi, venite de la firma de analiză SimilarWeb, sugerează că succesul aplicației a scăzut brusc, de atunci, în ciuda a ceea ce s-a întâmplat la lansare.
Treads au înregistrat o scădere a utilizatorilor activi zilnic de la 49 de milioane, pe 7 iulie, la 23,6 milioane, pe 14 iulie, scrie SimilarWeb într-un nou raport.
În timp ce SimilarWeb avertizează că datele sale se bazează numai pe utilizarea Threads pe Android, constatările se aliniază cu cele ale altor companii din nișă.
Sensor Tower a raportat, la rândul său, o scădere similară a traficului, scriind într-un raport că aplicația „a cunoscut o scădere de două cifre a utilizatorilor activi zilnic”.
Threads au fost lansată într-un moment în care mulți utilizatori Twitter căutau alternative, iar legăturile sale cu Instagram a facilitat totul. În același timp, aplicației îi lipsesc o mulțime de funcții de bază, inclusiv un feed non-algoritmic.
Într-o postare pe Threads de vineri, directorul principal al Instagram, Adam Mosseri, a sugerat că compania nu s-a concentrat în mod deosebit pe valorile de implicare în această etapă.
„Accentul nostru în acest moment nu este implicarea, ceea ce a fost uimitor, ci depășirea vârfului și pragului inițial pe care le vedem cu fiecare produs nou și construirea de noi funcții, selectarea performanței și îmbunătățirea clasamentului”, a scris el.